Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

8 Temmuz 2011 Cuma

BAŞKAN ASLAN KÜKREDİ...

Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Siyami Aslan ‘Geçmişte Lüleburgazspor’ un mallarını peşkeş çekenler şimdi Lüleburgazlıyız deyip, kendilerine menfaat sağlamaya çalışıyorlar. Biz onlardan sadece borç devraldık ama bir sosyal tesisi, birde spor kompleksi bırakıyoruz. En büyük temennimiz gelecek olanların bunu arttırmalarıdır’ dedi.

Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Siyami Aslan yarın yapılacak olan olağan üstü genel kurulda aday olmayacağını belirterek ‘Lüleburgaz’da son günlerde bazı kişiler bana ve ekip arkadaşlarıma iftira atıyorlar. Daha önce pusula ile hesap veren bu insanlar kulübün mallarını peşkeş çekip öyle gitmişlerdi. Şimdi Lüleburgazlıyız deyip yerel milliyetçilik yapan bu insanlar maçlara bilet almadan girmeye kalıyorlar. Lüleburgazspor’dan bir maç biletini esirgeyen bu kişilerin takıma ne katkısı olur. Bana ve ekibime de iftira atan bu kişilerin daha önce aldıkları kulübü nereye getirdikleri ortada. Benim ve ekip arkadaşlarımın kulüp için yaptıkları ortada. Yemek yemeye yeri olmayan kulübü kurumsallaştırdık. Kendi ayakları üzerinde duran bir kulüp haline getirdik.’ dedi. Aday değilim Kendisinin Lüleburgazspor Yönetim Kurulu Başkanlığı’na aday olmayacağını belirten Lüleburgazspor Kulübü Başkanı Siyami Aslan ‘Bir çakılı çivisi bile olmayan kulübü Amatör kümeden alarak, profesyonel lige çıkarttık İki kez yükselme grubunda bir kez de ikinci lige çıkma maçlarında oynattık. Bu çalışmalarımda Lüleburgaz’da çok az kişiden destek gördük. Birkaç arkadaşımın dışında kimse destek vermedi. Maç bileti almaktan çekinen kişiler benim hakkımda dedikodu yapıyorlar. Artık ben iftiralara daha fazla dayanamam. Yarın yapılacak olan genel kurulda aday değilim. Umarım yeni gelen arkadaşlar, bizim onlara bıraktığımız değerlerin üzerine yeni değerler koyarla’ dedi.



KAYNAK: lüleburgaz hürfikir gazetesi..

Hiç yorum yok: