Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

8 Aralık 2010 Çarşamba

TRAKYA GS (GENÇLİKSPOR) YÖNETİMİN'DEN LÜLEBURGAZ BELEDİYE BAŞKANI SAYIN EMİN HALEBAK'A ZİYARET

Kırklareli ili gençler katogorisinde mücadele eden ve 2010 yılında dernekleşerek kulüp yönetimini oluşturan,ismini Trakya Gençlik Spor (GS) koyan, kulüp yöneticileri ilk ziyaretlerini  Lüleburgaz Belediye Başkanı Sayın Emin Halebak'a yaptılar.










SAYIN EMİN HALEBAK'A GENÇLİĞE YAPTIĞI  DESTEKLERİ İÇİN TEŞEKKÜR 
  Trakya GS yönetim kurulu 2. başkan
Beray Özgür  başkanlığında  ve yönetim kurulu üyelerinden,Ahmet Dayar,İbrahim Gül,İlhan Ayoğlu,futbol takımı teknik sorumlusu Kadir Öztürk ve antrenör Cahit Karakaş Lüleburgaz Belediyesine giderek, Belediye Başkanı Sayın Emin Halebak'ı ziyaret ettiler.Lüleburgaz Belediye Başkanı Sayın Emin Halebak ve Başkan Yardımcısı Sayın Hüseyin Kırcıoğlu, Trakya GS yönetim kurulunu  toplantı salonunda ağırladı.Trakya GS yönetim kurulu 2. başkanı Beray Özgür, Sayın Emin Halebak'a ziyaretlerinin amacının, Trakya GS kulübüne yapmış olduğu maddi ve manevi desteklerinden dolayı kendilerine teşekkür etmek istediklerini belirtti.
Belediye Başkanı Sayın Emin Halebak, Trakya GS yönetim kurulu üyeleri ile tek tek tanışarak memnuniyetini dile getirdi ve Lüleburgaz Belediye Başkanı olarak genç nesle yapılan her türlü desteğe her zaman varım ve yapacağım dedi.Gençlerin bu gibi organizasyonlar ile sosyal faaliyetlerde bulunup,onların herbirinin sosyal birer fert olarak yetişip ileride başarılı kişiler olmasını diliyorum dedi.

LÜLEBURGAZ'A UEFA STANDARTLARINDA SPOR KOMPLEKSİ

Daha sonra Trakya GS yönetim kurulu üyelerine,İstasyon yolu mevkiinde yapılacak olan spor kompleksinin projelerini gösterek onlara yapılacak spor kompleksinin özelliklerinden bahsetti.
Yapılacak olan spor kompleksinin tamamen UEFA standartlarında olduğunu ve çok özellikleri olan bir spor merkezi olacağını açıkladı.Yapılacak spor kompleksinin tamamen genç nesle hizmetler sunacağını ve birçok spor derneklerinin çalışmalarını burada yapacağı gibi her spor derneğinin kendilerine ait kulüp odaları olacağını belirtti.Toplantı sona erdiğinde, Trakya GS yönetim kurulu,Lüleburgaz Belediye Başkanı Sayın Emin Halebak ve Başkan Yardımcısı Sayın Hüseyin Kırcıoğlu'na, gençliğe yapılan bu desteklerinden dolayı tekrar teşekkür ederek ayrıldılar.Lüleburgaz Belediye Başkanı,Sayın Emin halebak ve Başkan Yardımcısı, Sayın Hüseyin Kırcıoğlu'da,bu ziyaretten memnuniyetlerini dile getirerek teşekkürlerini ilettiler...

HABER ve FOTO : İBRAHİM GÜL...
http://kirklarelisuperlig.blogspot.com/

Hiç yorum yok: