Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

23 Ağustos 2010 Pazartesi

"Hem mağdur ettiler, hem ‘paragöz’ diye tanıttılar”


Kırklarelispor'un başarılı kalecisi Serkan Erbay, beklenen açıklamayı önceki gün Önadım'a yaptı. Yeşil beyazlı file bekçisi, kulüpte yaşadıklarını tüm açıklığıyla anlatırken, Kırklarelispor Başkanı Volkan Can'ın, kendisi ve Hakan Güvençer'i mağdur ettiğini söyledi.
Müthiş bir performans sergileyerek takıma tecrübesiyle katkı sağlayan ve son terfi maçında penaltı atıp penaltı kurtararak takımın 3. Lig'e çıkmasında büyük katkısı olan Serkan Erbay, söz verilen primleri alamadıklarını dile getirdi.
Son terfi maçında ve maçtan sonra çeşitli yayın organlarında '75 bin TL' prim açıklaması yaptıktan sonra, yeni sezonda statü gereği faydalanamayacakları Serkan Erbay ve Hakan Güvençer'e sırt çeviren yeşil beyazlı yönetimde, bu açıklamaların ardından taşlar yerinden oynayacak.
Serkan Erbay'ın yaş haddi ve Hakan Güvençer'in de yarım sezonluk profesyonel cezası nedeniyle önümüzdeki yıl bu oyuncuları kullanamayacak olan Kırklarelispor, futbolculara ödeme yapmadı.
İşte Kırklarelispor'un başarılı file bekçisi Serkan Erbay'ın ağzından gündem yaratacak açıklamalar: "Bildiğiniz gibi geçen sezon başında Hakan Güvençer arkadaşımızla birlikte profesyonel ligden amatörde olan Kırklarelispor'un başarısı için ter dökmeye başladık. Tabi bu süreçte ikimiz de bazı fedakârlıklarda bulunup Kırklarelispor'un menfaati doğrultusunda sözleşme imzaladık. Bizim kulüpten hiçbir talebimiz olmadı. Aksine yöneticilerimiz bizden bazı taleplerde bulundu. Her türlü fedakârlığı yaptığımıza inanıyorum. Yeri geldi paramızı alamadığımız günler oldu. Yeri geldi maaşlarımızın aksadığı günler oldu. Biz yine idmanlara çıkıp, takımı yalnız bırakmadık. Şahsım adına konuşuyorum şu anda. Ama diğer arkadaşlarım da mağdur edildi. Mayıs ayına kadar benim maaşlarım geç olsa da ödendi. Benim orada bir sıkıntım yok. Sadece benim Mayıs ayı maaşım ve şampiyonluk primlerim içerde, bunları alamadım. Buna Hakan Güvençer arkadaşım da dahil. Hakan Güvençer şu anda bir takımla anlaştı ve İstanbul'da idmanlara çıkıyor. Burada olsaydı zaten bu açıklamaları birlikte yapacaktık. O olmadığı için ben tek başına yapıyorum. Olaylar en son noktaya geldi. Basın açıklaması yapma zorunluluğu oluştu. Çünkü bizler iki buçuk aydır mağdur durumdayız. Kırklarelispor'a hizmet ettiğimiz için dışlanmış durumdayız. Şöyle söyleyeyim, benim yaşım 30'un üzerinde olduğu için Kırklarelispor'da oynayamıyorum. Hakan Güvençer de Şubat ayında amatöre döndüğü için Şubat ayına kadar cezası olduğu için Kırklarelispor'da oynayamıyor. Alacaklarımızı istediğimiz için bizi dışladılar. Biz ailemizi geçindirdiğimiz için alacaklarımızın peşine düştük.
Başkanımızın açıkladığı şampiyonluk primleri var. Çeşitli basın organlarında da yer alan açıklamalar mevcut. Canlı yayında radyoda söylediği primler var. Bunlar yerine gelmediği için bu basın toplantısını düzenlemek zorunda kaldık. Terfi maçı öncesinde 75 bin TL şampiyonluk primi açıklandı canlı yayında. Hatta bunun kayıtları da var elimde. İstenildiği yerde çıkarıp gösterebilirim.
Bu 12 futbolcu ile kendi aralarında anlaşarak basına yansıtıldı. Burada biz mağdur durumda gözüküyoruz.
Senetlerimiz Bilgin Hocada
Terfi maçından önce senetlerimiz vardı. Resmi evrakları Bilgin Hocamız aldı. Başkanımızın sözü vardı. Boş kağıdı doldurduk ve Bilgin Hocaya verdik. Bir yemek bile alınmadı. 120 dakika maça çıktık. Otobüste gelirken bir yönetici bile yoktu.
Bizim ek bir işimiz yok. Kırklarelispor'a geliyorlar. Kırklarelispor'dan ne alırsak kar diye düşünüyorlar. Ben bu işten geçimimi sağlıyorum. Ben herkesle yüzleşmeye hazırım"
Spor kamuoyundaki güveni oldukça sarsılan Kırklarelispor Başkanı Volkan Can'ın Serkan Erbay'ın açıklamalarına nasıl cevap vereceği merak konusu.

Haberi Ekleyen : Editör
Kategori : Spor
Kaynak : Önadım Haber

Hiç yorum yok: