Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

12 Ekim 2010 Salı

KIRKLARELİ TÜFAD BAŞKANI BAKİ KOÇER 'DEN PROTESTO....

 
Kırklareli ili Futbol Antrenörleri Derneği (TÜFAD)Başkanı ve aynı zamanda Evrenspor antrenörü Baki Koçer'den çok anlamlı bir protesto.Bu hafta sonu Lüleburgaz 75.yıl toprak sahada ,Yıldırımspor ve Evrenspor süperamatör lig karşılaşmaları vardı.Takımlar ve teknik heyetler sahadaydı.Dikkatimi çeken bir olay ise,maç başladığında Evrenspor antrenörü Baki Koçer'in saha dışından tel örgüler arkasından maçı izlemesiydi.Maçtan sonra merak edip sordum:Hocam cezalımısınız yoksa evraklarınızmı yetişmedi? diye.Hayır her ikiside değil dedi.Ben bu rezil,berbat sahaya futbol maçlarının verilmesine karşıyım ve ben bundan sonraki haftalarda veya sezonlarda hangi takımın başında olursam olayım takımımın başında bu sahanın içine girmeyeceğim dedi.Bunu antrenörler derneği başkanı olarak diğer antrenör arkadaşlar ilede görüştüm.Ben bu sahaya maç verilmesini bu şekilde protesto ediyorum.Antrenör arkadaşlarımında buna uymasını isterdim ama taktir onlarındır dedi.Antrenörler derneği başkanı Baki Koçer'in de protesto ettiği nedenler ise şöyle:Bu şartlarda burada maçların oynanmasının sağlık açısından çok sakıncalı olduğu ve sahanın bakımsız,soyunma odalarının berbat bir durumda oluşu,odaların ısınmasının olmadığı,sıcak duşların akmadığı ve seyircilerin ihtiyaçlarını gidereceği bir tuvaletlerinin dahi olmadığıdır.Umarım ki Baki hocamın bu anlamlı protestosunu yetkili birileri dikkate alırda buraya Lüleburgaz'ımın gençliği için birşeyler yaparlar....
 
HABER ve FOTO:İBRAHİM GÜL...... http://kirklarelisuperlig.blogspot.com/

Hiç yorum yok: