Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

6 Ekim 2010 Çarşamba

Saray spor'dan Ayşekadın spora

Ayşekadın Gençler Birliği sporda son dakika transferi . Bölgesel Futbol liginde ilimizi başarı ile temsil etmeye

hazırlanan Ayşekadın GB spor Saray sporun başarılı file bekçisi Kutay renklerine kattı.
  
Üç sezondur Saray spor formasını giyen Kutay yeni sezonda Ayşekadın Gençler Birliği sporun başarısı için kalesinde devleşen isim olacak .Genç kaleci Kutay gazetemize yaptığı açıklamada Ayşekadın Gençler Birliği spor benim doğduğum büyüdüm bir semt onun için bu takımda forma giymek bana ayrı bir zevk verecek Ben daha önceden de bu takımda top oynadım Takım arkadaşlarımı yakından tanıyorum her şey Ayşekadın GB sporum başarısı için dedi.
kaynak:Edirne Ajans Gazetesi...

Hiç yorum yok: