Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

29 Ocak 2011 Cumartesi

KIRKLARELİSPOR’DAN BİR BOMBA DAHA. KÜLLÜ KADİR YUVAYA DÖNDÜ…

Devre arası transfer çalışmalarını sürdüren Kırklarelispor yönetiminden Küllü Bombası. Yönetim, Kırklarelispor’un 3.lige çıkışında büyük rolü olan Küllü Kadir’i transfer ederek yeniden yeşil beyaz renklere bağladı.


Kırklarelispor yöneticileri, Sezon başında Bal ligi takımlarından Kahramanmaraş Belediyespor’a transfer olan Kadir Yıldırım’la (Küllü) anlaşarak, son bombayı patlattı. Küllü Kadir imzayı attıktan sonra “ Yuvama geri döndüm, çok mutluyum. Geçen yıl Şampiyonluk yaşadım. Bu yılda Şampiyonluk yaşamak için geldim. Kırklarelispor’un şampiyonluğu için elimden gelen her şeyi yapacağım. Taraftarımızı da çok özledim” dedi.

Kırklarelispor yönetimi devre arası yaptığı altı transferle takımı güçlendirmiş, yeni transferler geçen hafta Isparta maçında ilk sınavını vererek seyircinin büyük beğenisini kazanmıştı. Küllü Kadir’in transferiyle daha da güçlenen Kırklarelispor’un transfer çalışmalarının devam ettiği, Şampiyonluk ipini göğüslemek için elden gelen her şeyin yapılacağı Yönetim Kurulu tarafından ifade edildi.

Geçen yıl forvette küllü miçi ikilisi harikalar yaratmış şampiyonlukta büyük pay sahibi olmuşlardı. Çok iyi anlaşan bu ikilinin bundan sonrada rakip savunma oyuncularına zor anlar yaşatması bekleniyor.

Haber: Faruk Ceylan-Adem Önder

Hiç yorum yok: