Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

19 Ocak 2011 Çarşamba

KOCAELİ’DEN,TEKİRDAĞ’DAN VE KIRKLARELİ’DEN MESAJ VAR. EMRAH KOYUNCU’NUN MESAJI İLGİNÇ VE UYGULANABİLİR. “YEŞİL BEYAZ KIRKLARELİ”

 
          KOCAELİ’DEN,TEKİRDAĞ’DAN VE KIRKLARELİ’DEN MESAJ VAR. 
            EMRAH  KOYUNCU’NUN MESAJI İLGİNÇ VE UYGULANABİLİR.
                                           “YEŞİL BEYAZ KIRKLARELİ”

                                                                                                                 HABER:Faruk ceylan
 
Çok değerli okurlarım. Kişisel mailime ve Kırklareli Haberci’ye her gün çok sayıda dilek ve öneri mesajı geliyor. Gelen mesajlar arasında Kocaeli’nden ilginç ve uygulanabilir bir öneri geldi. Bunu sizinle paylaşıyor ve tüm Kırklarelispor’u sevenleri uygulamaya davet ediyorum.

Kocaeli Üniversitesi, Beden Eğitimi bölümü öğrencisi Kırklareli’li kardeşimiz Emrah Koyuncu, Kocaeli’nde herkesin şehri Kocaelispor bayraklarıyla donatıp hem takımı hem de Kocaeli’nde yaşayanları havaya sokup takımlarına desteği arttırmak için çabaladıklarını bunun Kırklarelispor için Kırklareli’lilerce yapılabileceğini “Yeşil beyaz Kırklareli” adıyla olabileceğini önermiş. Bence çok güzel bir öneri. Hepimizin kendi imkanlarıyla yapabileceği bir güzellik. Yeşil beyaz renklere aşık kardeşimiz Emrah Koyuncu’ya teşekkür ediyor, yolladığı mail’i sizinle paylaşmak istiyorum. “Arkadaşlarım ,kardeşlerim ve ağabeylerim. Öncelikle herkese selam.Bilindiği üzere takımımız ligin ilk yarısını iyi bir yerde bitirdi gerekli yerlere nokta transferler yapıldı ve iyi bir kamp dönemi geçirildi.Benimde olduğu gibi sampiyonluğa inancımız 2 kat daha arttı.Ben kocaeli’nde beden eğitimi okuyorum ve kocaelisporun her maçına gidiyorum. Buradaki i herkes genci yaşlısı bayanı erkeği bu takımı ailesi gibi görüyorlar ve öyle seviyorlar.Ve yeni bir kampanya başlattılar bayrak kampanyası.Şehirde bulunan esnafı lokantası berberi vs vs herkes şehri havaya sokmak için şehrin her yerine bayrak asılmaya başlandı ve şehir havaya sokulmaya başlandı. Yollarda Kocaelispor bayrağından geçilmiyor. Benim önerim takımımız şampiyonluk yolunda artık taraftar olarak şehri havaya sokmamız gerek.İçeride oynadığımız maçlarda 1 koltuk bile bos kalmamalı.Kırklareli Haberci internet gazetesi sahibi ve yazarımız Faruk Ceylan abimiz önderliğin de şehirde bayrak kampanyası başlatılmasını ve şehrin her yerinin yeşil beyaz olmasını öneriyorum. Faruk Ceylan abimiz ve Sercan Dönmez kardeşimiz bunu haber olarak yazar, desteklerse resmi olarak bu kampanyayı başlatırlarsa çok iyi olur.Herkesin fikrini yazmasını istiyorum.Herkese kocaeli’nden saygılar sevgiler..EMRAH KOYUNCU”

Tekirdağ’dan Zafer Keskin’de bir Kırklareli sevdalısı. Kendisinden Kırklarelispor adına sıkça mesaj alıyorum. Zafer Keskin kardeşimiz de mesajında Kırklarelispor’a destek için, Pazar günü Tekirdağ’dan kalabalık bir grupla Isparta maçına geleceklerini belirtiyor…

Teşekkürler Zafer kardeşim.

Bir mesaj da Uğur Çevik kardeşimizden. Sanıyorum, Uğur Çevik kardeşimiz 39 geçliğin yeni sözcüsü. Onun mesajı da şöyle: “23 OCAK PAZAR GÜNÜ SAAT 11 VE 12 ARASINDA KARAMURDAKİ YENİ YAPILANN KÜLTÜR PARKINDA HERZAMANKİ GİBİ BULUŞUP BURADAN STADA GİDİLECEKTİR. 39 GENÇLİK TÜM KIRKLARELİ SEVDALILARINI MACA GİTMEK İÇİN BELİRLENEN ADRESE GELMELERİNİ RİCA EDERİM Uğur çevik.

Öneriler ve dilekler güzel. Bunları benimle paylaşan kardeşlerime tekrar teşekkür ediyor, bende köşemden Kırklareli ile paylaşıyorum.

Kırklarelispor Kulüp Başkanı Sayın Volkan Can’a da bu kampanya ile benim bir önerim olacak. “ Sevgili Başkan, Emrah Koyuncu kardeşimizin önerisinin hayata geçirilmesi için bu kampanyaya katılacak olan vatandaşımızın Kırklarelispor bayrağına ihtiyacı olacak. Bu ihtiyaç Kulüp olarak topluca karşılanır ve cüzi bir ücret karşılığı esnafımıza giderek bayraklar dağıtılırsa, hem Kırklareli Yeşil Beyaz olur, hem de bu bayrak satışlarından küçükte olsa Kırklarelispor’umuza maddi bir katkı sağlanır” diye düşünüyorum. Bu konuda daha güzel önerisi olan herkesin önerilerini benimle ve Başkan Can’la paylaşması, Kırklareli’ni, Kırklarelispor bayrağından geçilmez hale getirebilir.

Yeşil beyaz renklerin aşığı, değerli Kırklareli’liler. Hepinize sevgilerimi sunuyor, Kırklarelispor’a şampiyonluk yolunda başarılar diliyorum. Hoşçakalınız.
 
KAYNAK:KIRKLARELİ HABERCİ..
http://kirklarelihaberci.blogspot.com/

Hiç yorum yok: