Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

1 Eylül 2010 Çarşamba

Benice, ‘Daha da iyi olacağız’

Babaeskispor Antrenörü Günay Benice, takımının gün geçtikçe daha da iyi olacağına inandığını söyledi.
Metin KARAKUŞ
Kırmızı – lacivertlilerin geçen hafta Çorlu Gençlerbirliğispor ile 100. Yıl Stadyumu’nda oynadığı ilk özel maçı değerlendiren Günay Benice, şunları söyledi.
“Bugün ilk maçımıza göre sahada daha tempolu, daha hazır olduğumuzu gördük, gün geçtikçe takımımızın daha da iyi olacağına inanıyorum. Beni sevindiren taraf bugün ikinci yarıda şans verdiğimiz genç arkadaşlarımızın sahada görevlerini en iyi şekilde yaparak, bize ilerisi için ümit vermeleridir. Çok güçlü bir rakiple oynadık sanki puan mücadelesi şeklinde yüksek bir tempoda oynadık ve ben bunun sonucunda takımı genel olarak iyi gördüm. Karşılaşmayı izleyenlerinde bugünkü maçtan zevk aldığına inanıyorum.”
Çorlu Gençlerbirliğispor Teknik Direktörü Sefa Davarcı’da, maçtan sonra yaptığı açıklamada şunları söyledi;
“Genel olarak değerlendirdiğimizde hazırlık maçları eksikliklerimizi görmek için yapılan maçlardır. Bizde bu maçta eksiklerimizi gördük, netice bizim için önemli değildi. Karşılaşmada penaltı verilmiş veya verilmemiş hiç önemli değil bunları hatalarımıza sayacağız. Biz bugün ilk hazırlık maçımızı Babaeskispor ile yaptık, tabii takımımız ileride daha iyi olacaktır, bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın...KAYNAK:LÜLEBURGAZ GÖRÜNÜM GAZETESİ

Hiç yorum yok: