Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

30 Eylül 2010 Perşembe

YILLAR SONRA BİR VALİ KIRKLARELİSPOR MAÇINA GELDİ

Önadım Gazetesi’nin saygıdeğer okuyucuları, çok sevgili Kırklareli'li hemşehrilerim. Uzun bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Her ne kadar beni geçmişten tanıyanlar çoksa da gazetemizin yeni kuşaktan okuyucuları için ilkyazımda kendimi tanıtmak istiyorum.
Gazeteciliğe 1977 yılında Hergün Gazetesinde başladım, Hergün gazetesi kapandıktan sonra, Son Havadis gazetesine geçtim.. Son Havadis'te muhabir olarak spor'dan siyasete her habere koştum. Daha sonra KIRKLARELİ GÜNLÜĞÜ adlı köşemden siyasi içerikli yazılar yazdım. Sonhavadis Gazetesinden sonra Tercüman Gazetesine transfer oldum. Tercüman gazetesinde yazarken ailemin isteğiyle 1988 yılında Orman İşletmesi ve PTT Müdürlüğü Memur alım sınavlarına girdim. Girdiğim iki sınavı da kazandım. PTT Müdürlüğü o yıllarda Sözleşmeli statüde memur alımı yapıyordu ve ücreti gazetecilikte kazandığımdan çok daha fazlaydı. "Bu paraya memuriyet yapılır" dedim ve işe başladım. PTT'de İki yıl gişe memuru olarak çalıştıktan sonra Muhasebe Şefliğine atandım. Dört yıl süren Muhasebe şefliğinin ardından Malzeme Amirliği sınavına girdim. Bu sınavda 97 puan alarak Malzeme Amirliğine atandım. Ardından Malzeme Müdürü oldum. 1995'te Türk Telekom A.Ş. kuruldu. Kendi isteğimle PTT'den Telekom Şirketine geçtim. Memuriyet hayatım devam ederken Tercüman Gazetesinin Kırklareli Muhabirliğini yaptım. Sabah Gazetesi yayın hayatına geçtiğinde bu gazetenin Kırklareli Muhabirliğini alarak asli işimle birlikte yürüttüm. Ardından Star Gazetesinin Kırklareli Muhabirliğini yaptım. Son 6-7 yıl işlerimin yoğunluğu sebebiyle ara sıra Önadım Gazetesine spor konulu yazılar yazdım. Yazmayı ve Okuyucularımı çok özledim. 1 Eylül'de Dilekçemi vererek Türk Telekom İl Müdürlüğünde ki görevime noktayı koydum.

Önadım Gazetesi sahibi Sayın Öznur Tüzün'le Önadım Gazetesini aldığı gün tanıştım ve uzun yıllar süren dostluğumuz bugüne kadar geldi. Çalışkan, yenilikçi, atılımcı bir insan olan Sayın Tüzün daima insan olarak sevdiğim, girişimci olarak hayranlık duyduğum bir insandı. Emekli olduğum gün birlikte çalışma teklifini de bu yüzden düşünmeden kabul ettim. Kırklareli'lilerin gözü kulağı olmak, güzel şeylerin altına Kırklareli'li hemşehrilerim adına imza koymak için buradayım. Allah sıhhat verdiği müddetçe de sizlerle birlikte burada olacağım.
Gurubun flaş ekibi Kırklarelispor Pazar günü dörtte dört yapmak için Darıcaspor ile sahasında karşı karşıya geldiği Maça Vali Sayın Muammer Muşmal ve Emniyet Müdürü Sayın Mehmet Behzat Canbazoğlu da katıldı. Vali Muşmal ve Emniyet Müdürü Canbazoğlu maç başlamadan önce stada birlikte geldiler. Kırklarelispor taraftarı yıllardır sahada Vali görmeye alışık olmadığı için hem şaşırdılar, hem de çok memnun oldular. Duygularını da " YILLAR SONRA BİR VALİ KIRKLARELİSPOR MAÇINA GELDİ" diyerek ifade ettiler. Sayın Vali ve Emniyet Müdürümüzün tribünde yerini alması Kırklarelispor taraftarını olduğu kadar futbolcuları da ziyadesiyle memnun ederken, maça motivasyonlarına da olumlu katkı sağladılar.

Bu arada Kırklarelispor Futbol Şube Sorumlusu Bahadır Sucuoğlu'nun Şeref Tribünündeki misafirperverliği de dikkat çekiciydi. Genç Yönetici arkadaşımı kutluyorum.

Kırklarelispor maça mutlak üç puan parolasıyla başlayarak, liderlik koltuğuna oturmayı planladı ama gerçekten şans Kırklarelispor'un yanında değildi. Ne kadar iyi de olursanız olun futbolda birazda şans gerekiyor. Özellikle ilk yarıda Kırklarelispor inanılmaz goller kaçırdı. Kaçan goller de meşin yuvarlağın dışarı gönderilmesi filelere gönderilmesinden daha zordu. Malesef Kırklarelispor forveti zoru başardı ve kolay pozisyonlarda topu dışarıya gönderdi. Forvet oyuncuları biraz şanslı olsaydı maçın ilk yarısı 4-0 bitebilirdi.

İlk yarıda Kırklarelispor kalecisinin dengesiz birkaç çıkışı Darıcaspor'un Kırklarelispor kalesinde cılız tehlikeler yaratmasına sebep olduysa da Kaleci Hasan'ın hayati hatasında boş kaleye giden topu çizgide kafayla Serkan Sözmen dışarı attı ve belkide Kırklarelispor'un sahadan mağlup ayrılmasını engelledi.

Kırklarelispor'un liderlik koltuğuna oturacağı maçta, bir puana kilitlenen Darıcaspor istediğini alarak Kırklareli'nden ayrıldı. Kırklarelispor sahasında bir puana razı olarak iki puan kaybetti ama liderlik ve şampiyonluk yarışı bitmedi. Bu yarışın sürmesi için Kırklarelispor'un maddi olarak desteklenmesi şart. Resmi özel tüm kurum ve kuruluşlar Kırklarelispor'un sıkıntılarının çözümü noktasında mutlaka somut bir şeyler üretmek zorunda.

-----***------

Bu sezon ilk kez Atatürk stadında maç seyrettim. Digital skor board, yedek kulübeleri, protokol tribünü, basın tribünü, rakip takımın taraftarına yapılan tribün, saha içinde çalışan foto muhabirlerinin sırtındaki basın yelekleri ve onlara sağlanan rahat çalışma zemini ile Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün de en az profesyonel ligde mücadele eden Kırklarelispor kadar profesyonel olduğunu gördüm ve gurur duydum. Teşekkürler Müdürüm.

Son olarak Gençlik ve Spor İl Müdürüm Sayın Yılmaz Emen'in eleştiri olarak almasını istemiyorum ama tuvalet konusu bir faciaydı. Gerçekten de tuvaletlerin yetersiz olması binlerce insanın uzun kuyruklar oluşturmasına sebep oldu ve birçok taraftar maçın ikinci yarısını tam olarak izleyemedi. Ben çalışkan Müdürümün bu konuya da en kısa zamanda çözüm getireceğine inanıyor, güzel hizmetlerinin devamını diliyorum.

FARUK CEYLAN ....kaynak:gazete trakya...                                                    http://www.gazetetrakya.com/haberler-oku.php?id=934656

Hiç yorum yok: