Tüm haberleri okumak için TIKLAYIN

DİKKAT ! Tüm haberleri okumak için yukarıdaki TRAKYA FUTBOLU39 (TIKLAYIN)

16 Şubat 2011 Çarşamba

Arda denizeri'den Önemli Açıklama

Edirnesporun efsanevi futbolcularından Arda Denizeri dün Radyo Su'daydı. Haftanın Salı günleri yayınlanan spor sorumlumuz ve Radyo Su Genel Müdürü Hakan Tokyay'ın hazırlayıp sunduğu “EDİRNEDE SPOR” programını n konuğu olan Arda Denizeri, Edirnesporun dünü ve bugünü ile ilgili açıklamalarda bulundu.

1958 Edirne doğumlu olan Arda Denizeri futbola 1972 yılında Edirnespor'da başladığını belirterek” 1978'e kadar Edirnespor'da çeşitli kademelerde görev aldım. 1978 yılında Beşiktaş'a transfer oldum. Sonrasında Altay'da 4 yıl forma giydim. 1987 yılında futbolu bıraktım. 1994'te Özkan Dinar abimizin de desteği ile Edirnespor'da antrenör olarak görev almaya başladım.
 
Bu durum şu andaki zamanımıza kadar devam etti. Sadece 2 yıl önce Güngören belediyesporun alt yapısında 2 yıl görev yaptım ve o sene İstanbul şampiyonu olduk. Şimdi yeniden eski takımım olan Edirnespor'un alt yapısı için anlaşmaya vardık.” dedi.

Unutulmaz anılarla Arda Denizeri

www.radyosu.com.tr de canlı olarak izlenen programda unutumadığı bir anısını da anlatan Arda Denizeri “ 1978 de şampiyon olmamıza 2 maç kalmıştı. Petrol Ofisi ile oynuyorduk ve ben o gün çok tutuktum. Son dakikada kafa golü attım ve maçı 1-0 kazandık. Rahmetli hocamız Rıdvan Kösemihal çok sevinmişti. Bana maçtan sonra şunu dedi “ Golü atmasaydın seni yemiştim” demişti. Bunu hiç unutmam. Birde Altay'da oynarken Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'ı eleyip şampiyon olmuştuk. Birde bunu unutamıyorum” dedi.

Arda Denizer'i Ayşekadın GB sporun adının değişerek Yeni Edirnespor adını almasına lafının olmadığını ifade ederek” Ayşekadın gibi tarihi bir yerin adının değiştirilmesine üzülüyorum. Millet ne derse desin. İlimizde bir profesyönel takıma ihtiyaç var bu takım Yeni Edirnespor da olsa, başkası da olsa fark etmez desteklerim. Önemli olan o Yeni Edirnespor'un ömrünün ne kadar süreceği, 2 yıl sonra Edirnespor gibi olmasından endişe ediyorum. ” diyerek sözlerini tamamladı.

KAYNAK:  http://www.edirneajans.com/haber-Arda-denizeri-den-Onemli-Aciklama-1608/

Hiç yorum yok: